قالب وردپرس قالب وردپرس آموزش وردپرس قالب فروشگاهی وردپرس وردپرس
خانه > در رسانه‌های دیگر > عضو شورای شهر اراک:
شفافیت باید به دغدغه جدی مدیران شهرداری تبدیل شود

عضو شورای شهر اراک:
شفافیت باید به دغدغه جدی مدیران شهرداری تبدیل شود

سخنگوی شورای شهر اراک گفت: یکی از رویکرد های شورای ششم ارتقا سطح شفافیت در سطح شهرداری اراک بوده و این موضوع به طور مستمر توسط اعضا پیگیری شده است.
به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس خسروانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تا به امروز اطلاعات خوبی در سامانه عیان شهرداری منتشر شده است، اما ما به این میزان قانع نیستیم و از شهرداری خواسته‌ایم زمینه انتشار برخی اطلاعات دیگر را نیز فراهم کند. در آخرین جلسه کمیته اجرایی قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات تاکید کردیم که شهرداری انتشار پروانه‌های ساختمانی، آرا کمیسیون ماده صد و همچنین طرح و نقشه پروژه ۲۴ متری را نیز در سامانه عیان منتشر کند.
وی افزود: یکی از مطالبات جدی ما از شهرداری به‌روزرسانی سامانه عیان بود با بررسی‌هایی که انجام دادیم، برخی آیتم‌ها به روز بودند، اما برخی نبودند که بنا شد این به‌روزرسانی صورت بگیرد.
عضو شورای شهر اراک ادامه داد: همچنین بنا شد سامانه عیان و اراک من یکدیگر را پوشش دهند و شهرداری نیز در خصوص اقدامات و ظرفیت‌های این سامانه‌ها اطلاع رسانی لازم را انجام دهد.
خسروانی اضافه کرد: یکی دیگر از مطالبات ما ارتقا زیرساخت‌های موجود در زمینه ارتباطات مردمی با شهرداری است که بنا شد طی یک ماه اخیر امکان ثبت عکس همراه با متن در سامانه عیان برای انتقال پیام‌ها و نقطه‌نظرات شهروندان فراهم شود.
سخنگوی شورای شهر اراک در پایان گفت: اعتقاد ما بر این است که شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی باید شفافیت لازم را داشته باشد و شفافیت به یک دغدغه جدی برای مدیران شهرداری تبدیل شود زیرا این شفافیت به پیشبرد اهداف شهرداری نیز کمک خواهد کرد و باعث خواهد شد اعتماد مردمی به این نهاد افزایش یابد و شهروندان خود را در مدیریت شهر سهیم بدانند.

www.imna.ir/news/644728/

مهار تورم، کارویژه سال ۱۴۰۲ مسئولان

مطلب پیشنهادی

شهرداری اراک رویکرد گره‌گشایی در اجرای مصوبه مربوط به پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ داشته باشد

شهرداری رویکرد گره‌گشایی در اجرای مصوبه مربوط به پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ و در اجرای بند «ت» تبصره ۶ قانون بودجه داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *